25. 3. 2014

Lazy weekend outfit / Lenivy víkendový outfit

Hello,

thanks to those who stopped by to check the articles. Today I would like to share my lazy weekend outfit. You know the days when you are going out, but you do not want to dress up but you still want to look kinda cool. Well, then by trying hard this is the result of it. The bomber jacket was for quite a time on my wished list, and when I saw this one on sale and in my size, I had to buy it, right? :-D

Ahojte,

vďaka tým, ktorý sa zastavili a kukli príspevky. Dnes by som Vám rada ukázala môj lenivý víkendový outfit. Poznáte tie dni, keď idete niekam von ale nechce sa vám sa nahodiť, avšak stále chcete vypadat ako tak cool? Tak, po ťažkom snažení toto je toho výsledok. Bomberka bola nejaký čas na mojom zozname prianí, a keď som túto videla vo výpredaji a v mojej veľkosti, musela som si ju kúpiť, že? :-D






What am I wearing? / Čo mám oblečené?

bomber jacket/bomberka: Reserved in sales/výpredaj
rifle/jeans: Zara  in sales but/výpredaj ale podobné/ similar
mokasinky/moccasins: Unknown shop, can't remember but cheaper versions: similar,similarsimilar, and more expensive ones similarsimilar
tričko/T-shirt Guess (a gift)
kabelka/bag Primark old but cooler version

                                                 Love Aňa

1 komentář:

  1. Jednodílné nebo dvoudílné plavky jsou nezbytným doplňkem na dovolenou, do termálních lázní a bazénů. Široký sortiment plavek pro letní sezónu od MOHITO vám umožní vybrat si dokonalou variantu, která pro vás bude krásná i pohodlná. V našem obchodě najdete pestrobarevné plavky s proužky, květinami, monogramy, logy, ale i zcela hladké verze v tlumených a šťavnatých barvách.
    https://www.mohito.com/cz/cz/obleceni/plavky

    OdpovědětVymazat